Kdk hic bagirmadin mi cok dayaniklisin ozaman dogumu haydi haydi kolay yaparsin 😊 ilk dogumun heralde dogumuna kadar arada egzeŕsiz yap netten bak ve bol yuruyus bol su. Doguma gittigindede insallah hersey normal gider ordada egilip kalkma hareketleri yap ve ikinirken nefesini topla ceneni bogazina dogru sıkarak ıkın orda tarif ederler tabi benim tavsiyem bunlar. Senin ve bebeginin sagligi icin normal dogum en guzeli o an biticek acın insallah sagsalim bi nefeste atlatirsin ❤