PrenslerveAnnesi piinaarr ben yurtdışındayım burda sadece 3 defa ultrason randevusu veriyorlar 2. Ayrıntılı ultrason oluyor
PrenslerveAnnesi Meryemguvey_91 aynı şekilde iki oğlum var farklı hamilelik geçiriyorum belki kızdır diye umut ediyorum eşim hatta bu kız diyip duruyor ben de fazla kaptırma kendini diyorum umutlanmakta istemiyorum ama birde kızımız olsun çok istiyoruz
cahillesohbetikestim Elfvli yavaş yavaş geçiyor bulantılar çok şükür bende toparladım biraz kendimi 😊
Ayseankaradana Bizde bugün 11 haftalik olduk.tahmini dogum 4 mart ama sezeryan olacağı için şubat sonu olur.22.02 2022 belki 2.oglum 38 .3 de doğmuştu buda o haftalarda doğarsa güzel bir doğum tarihi olur.saglikla gelsinler insallah
Mrvkrnylmz reyyanyaman hayırlı olsun inşallah nasıl gidiyor peki kilo alma ve bulantı durumlarınız nasıl acaba
canoldunbebegim cahillesohbetikestim inşallah değişmez tabi önce sağlık Allah gönlünüze göre versin 🙏
canoldunbebegim Cerkes banada erkeğe benzetti iki doktor ama değişebilir diyolar 16 haftadan önce zor diyolar bilmiyorum
AlpAslanbabysmom cahillesohbetikestim ben şubat sonu mart başı doğuracağım tahminen suan 12 haftalığız 13+5te kontrolüm var inşallah gosterirde öğrenirim cinsiyetini 🥰👼🏼
mom5734 canoldunbebegim her annenin bebekleri evlatları için elleri ayakları düzgün olsun sağlık olsunda erkek olsada sevilcek kız olsada sevilcek yeterki sağlıklı olsunlar büyüsünler