mom5734 canoldunbebegim her annenin bebekleri evlatları için elleri ayakları düzgün olsun sağlık olsunda erkek olsada sevilcek kız olsada sevilcek yeterki sağlıklı olsunlar büyüsünler
canoldunbebegim mom5734 çok haklısınız erkek erken belli olur derler ya ondan sordum cinsiyetini herşeyin başı sağlık 🙏
Sky2022 canoldunbebegim 14 haftalik cinsiyeti kiz gerci genetik teat yapildi orda ogrendik 13. Haftada
Mrvkrnylmz reyyanyaman hayırlı olsun inşallah nasıl gidiyor peki kilo alma ve bulantı durumlarınız nasıl acaba
reyyanyaman Mrvkrnylmz iyi gidiyordu iki gün önce yoğun kanama oldu sükür simdi iyiyiz ikiz gebelikte olabiliyormuş :) 3 kilo aldik şimdilik biraz dikkat etmem gerekiyor🙄☺️🤭
piinaarr Doktor benziyor dediği için değişme ihtimali olmuş oluyor değil mi cinsiyet tahmininin kafsm karıştı 11+4 teyiz kız gibi dedi ama net bir şey söylemedi ne zaman netleşir acaba
Alisaninannesi gurbetcianne97 benim kızımda yerinde durmadı en son doktoruna popusunu döndü yok göstermedi. 17. Haftasında belli oldu ve gen testinde netleşti kız olduğu. Şimdi 21 hafta olduk maşallah yerinde durmuyor kıpr kıpır aşırı hissediyorum 😀😀😀
Alisaninannesi cahillesohbetikestim benim doğum 1 ocak diye bekleniyor. Ama daha erkende doğum olabilir tabii hayırlısı artık. 😂😂😂
gurbetcianne97 Alisaninannesi ay darisi bana bir dahaki kontrol 19. hafta icerisinde bi gösterse de kurtulsak. 😄 herkes kiz diyor da bakalim ne cikacak kurtlu😂
Reyyanmerve Mrvkrnylmz çok fazla almışsın canım çok dıkkat et kendıne ben de 13+6 dayım 500 gram aldım 57 kıloyum
Reyyanmerve cahillesohbetikestim suan bende 13+6 dayım riskli gebelikler arasındayım ınsallah hayırlısı ıle kucağımıza alırız doktorum erkek gıbı duruyor demıstı 11+4 te