cahillesohbetikestim yasemiinorhn bizde öğrenene kadar çok heyecanlıydık öğrendik şimdi daha da heyecanlıyız o heyecan hiç eksik olmuyor 🥳💕
Aycicegim cahillesohbetikestim cinsiyeti 12 haftalıkken kız tahmin verdi dr bu ay sonu netleşecek şuan 14+4 haftalık olduk gebeliğim zor geçiyor plesanta previa olmuşum istirahat ediyorum 🥺
canoldunbebegim Cerkes banada erkeğe benzetti iki doktor ama değişebilir diyolar 16 haftadan önce zor diyolar bilmiyorum
Elfvli cahillesohbetikestim 13 haftalık olduk. Cinsiyeti bilmiyorum henüz. Başlarda biraz kötü gitti ama sua sanki toparlanıyor gibiyim
cahillesohbetikestim Elfvli yavaş yavaş geçiyor bulantılar çok şükür bende toparladım biraz kendimi 😊
SahraKubra cahillesohbetikestim 11/5 iz şu anda cinsiyet henüz öğrenmedik ama bakalım hamileliğim çok rahat geçiyor umarım hep böyle devam eder 🙃
Busramnida cahillesohbetikestim 13 haftalıkken kız tahmini verdi dr. Ama net öğrenemedim henüz🥰 15 haftalığım Tahmini Doğum 5 Şubat gözüküyor ama oğlum 38 haftalıkken geldi bu da tahminimce ocak sonu Şubat başı gelir diye düşünüyorum 🤗😍🤲🏻
Pati cahillesohbetikestim 13+3 bazen iyi bazen kötü gaz sancım oluyor.Allah izin verirse hayırlısıyla 16/20 subat arası.
RHMYT 14+1 iz bugün kontrole gitmiştik biraz ağrım vardı. Şükür her şey yolunda. Doktor erkek bebek gibi dedi. Çok hareketli hemen kapatıyor kendini dedi. Tahmin bile heyecanlandırdı. 🥰