canoldunbebegim cahillesohbetikestim bizede erkeğe benziyor dedi ama 16 dan önce kesinleşmez değişebiliyor dedi kafamız karıştı ☺️
Meryemguvey_91 Kızlar bende 3. Bebeğime hamileyim 11 haftalığız tam bizde şıbat sonu dedi doktorumuz..ama 2 oğlum da 37. Haftada doğdu buda öyle olırsa şubat ortası gelir miniğim😍sağlıkla inşallah 🤲🏻
Meryemguvey_91 Henüz cinsiyet belli değil 10 gün sonra gideceğim ama farklı şeyler yaşıyorum 2 oğlumun hamileliği aynıydı bu daha değişik 😃🙈
PrenslerveAnnesi Meryemguvey_91 aynı şekilde iki oğlum var farklı hamilelik geçiriyorum belki kızdır diye umut ediyorum eşim hatta bu kız diyip duruyor ben de fazla kaptırma kendini diyorum umutlanmakta istemiyorum ama birde kızımız olsun çok istiyoruz
Ayseankaradana Bizde bugün 11 haftalik olduk.tahmini dogum 4 mart ama sezeryan olacağı için şubat sonu olur.22.02 2022 belki 2.oglum 38 .3 de doğmuştu buda o haftalarda doğarsa güzel bir doğum tarihi olur.saglikla gelsinler insallah
Busrabaksii PrenslerveAnnesi Allah Allah bana böyle bilgi verdi doktorum ve son regl gunumle ultrasonda aynı çıkıyor üstelik
cahillesohbetikestim yasemiinorhn bizde öğrenene kadar çok heyecanlıydık öğrendik şimdi daha da heyecanlıyız o heyecan hiç eksik olmuyor 🥳💕
PrenslerveAnnesi piinaarr ben yurtdışındayım burda sadece 3 defa ultrason randevusu veriyorlar 2. Ayrıntılı ultrason oluyor
canoldunbebegim cahillesohbetikestim inşallah değişmez tabi önce sağlık Allah gönlünüze göre versin 🙏