Semanurozgan cahillesohbetikestim 15+3 um doğum ya Ocak sonu yada Şubat başı tahminim şu anlık gayet güzel gidiyor evladımında sağlığı duzelirse daha mutlu olucam
Ebrues16 cahillesohbetikestim merhaba 12+4 sıcaklarda zor oluyor biraz bunaltıyor ama Allah’a şükür iyi geçiyor daha öğrenemedik cinsiyetini 😊
Ebrues16 cahillesohbetikestim biraz rüzgar gelince mutlu oluyor insan akşam esintisine yürüyüşe çıkıyorum bol bol evde olmaktansa böyle daha iyi oluyor 😊
Semanurozgan Ygtkgn İkili taramanin ultrason sonucunda gözüküyor karından sıvı almak istediler ama kabul etmedim malesef
canoldunbebegim 13+4 olduk bizde ❤️ 14 şubat beklenen doğum tarihimiz sağlıcakla gelsin 🙏 yanlız cinsiyet tahmini yaptı doktorumuz net bişey demiyorlar bizim haftamızda olup cinsiyet öğrenen var mı
cahillesohbetikestim canoldunbebegim biz 13+4 te net olarak öğrendik cinsiyetimizi doktorumuz değişmez bir daha dedi 😊
Sky2022 canoldunbebegim 14 haftalik cinsiyeti kiz gerci genetik teat yapildi orda ogrendik 13. Haftada
canoldunbebegim cahillesohbetikestim ne güzel hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz acaba 3 doktora gittim ben söylemediler bide erkek mi 🥰
Ozgebalc cahillesohbetikestim bizde 12+2yizz 😊 tam 12. Haftamızda cinsiyet öğrendik minik fındığım kızım olacakk🐿😍
cahillesohbetikestim canoldunbebegim afyon fuar hastanesi Cemile kurttay a gidiyorum takipli doktprum zaten hemen söyledi evet erkek net gördük yani değişmez herhalde 🥰
PrenslerveAnnesi cahillesohbetikestim bende diyorum belki 22.02.22 de doğar diger oğlum 30.03.13 de doğmuştu🤭😁
RHMYT cahillesohbetikestim 14+0 im bende. Daha cinsiyet öğrenemedik. Doğum 11 Şubat görünüyor ama sezaryen olacağı için Ocak sonu olur muhtemelen.