Sigarayı Kahveyle ve genellikle arkadaş ortamında çok severek içiyordum. Hamile kalmadan 3 4 ay öncesine kadar stress ve yasaklardan çok daha fazla içmeye başladım. Resmen can sıkıntısından bağımlı olmuştum. Hamile olduğumu daha öğrenmediğim zamanlarda reglm 2 gün geçmişti ve o an içime bir his doğdu. Sabah kalktım kahvemi ve sigaramı içtim. Öğlen teste kadar sigara içmedim. Testin sonucu pozitif geldi ve o an da ne kadar çok sigara içmek istesem de yakamadım. Son sigaramı ve kahvemi sabah saatlerinde içmiştim. Yaklaşık 17. Haftadayım rüyalarımda sigara içiyordum resmen, ama değmez diye durdum hep karnımda minicik çoğu şeyden habersiz Allah’ımdan bana emanet bir mucize.. şuan bile canım istede de bir başlarsa devamı gelir düşüncesindeyim.. Ya hep ya hiç.. İstikrar önemli.. Ne kadar çok hasta çocuk var her yerde..en ufak bir şeyde bile kıyamazken ileride sigara gibi kötü etkilerinin olduğu maddeden herhangi bir şey gelse bebeğime nasıl vicdanım rahat yaşayabilirdim? Ömür boyu kronik rahatsızı olabilir veya başka tür hastalıklar.. Lütfen bebeğe odaklanıp yaşamaya çalışın, eminim çoğu anne bunu düşünür ama yardım alın, kuru meyveler çerezler vs tüketin. Sakız çiğneyin.. Ağzınızı meşgul edin.. Aktivite bulun mesela örgü, boyama, kitap okuma, dikiş, süsler hazırlama gibi..
lütfen ama lütfen hemen pes etmeyin..
Benim hala canım istiyor, olmasaydı içerdim.. kendi sağlığımı düşünemiyorum belki ama o minik canlının sağlığını düşünmek zorundayım…