brc_cc bende içiyorum ve fazla içiyorum tiksinirim diye çok bekkedim ama maalesef hamileliğim rahat geöti miğde bulantım bile olmadı bu zamana kadar heeşey iyidi taki 37 hafta olmam gerekirken bebepin 34 hafyayı desteklediğini öğrenene kadar plansenta kan akışı suyum nstm gayet iyi ama bebek 2 hafta heriden geliyo ha bırkayım mı lanet olasıca irademi sağlayamıyorum ama normalden daha az içmeye ve daha sağlıklı şeyler yemeğe çalışıyorum azda olsa içmeyin bence çünkü doktor konyrolde direk sigaramı içiyosun dedi anladı yani ama işte meret ha deyincede bırakılmıyo aratıyo kendini Allah hepimizin yardımcısı olsun