Kuzusunannesi Pirincveannesi süt yumurta muz ve kaşar peyniri. Kaşar peyniri ve muz accaaayip kilo yapıyo çerez gibi kaşar yerdim ben 😄😄😄
Kuzusunannesi Pirincveannesi nst ye girdin mi canım bide sana tavsiye son ayda bebek hareket etsin diye ultrasona girmeden önce vişne suyu iç benim ki çıldırırdı oynamaktan ultrasonda çok güzel pozları var 😄😄😄
Pirincveannesi Kuzusunannesi bugün gidemedim doktor ordamı değilmi bilmiyorum hastaneyi aradım bişeyde demediler yarın gidicem inşallah bizim Kİ çekirdeğe tepki veriyo kız ama bide girmeden ulturasona çok hareketli ulturasona girince süt dökmüş gibi babası gibi sevmiyo hastaneyi doktoru 😂
Hamileanne0 Ozlemkdmrcl sanki beni anlatmissiniz aynen sizinki gibiydim bende tek farkımız ben 34 haftalık 😁 biran önce doğurmayı bekliyorum kahve sigara için
Ozlemkdmrcl Hamileanne0 hahaha ben de öyle valla canım istemiyor değil ama 1 tane içsem devamı gelir diye sıkıyorum dişimi bunca ay içmedik içmesek çok güzel de lanet nasıl birşey ben anlamadım 😀
Melos1 Pirincveannesi valla kuzum hiç bilmiyorum inanki, bende süt muz ceviz bal blenderden gecirip içiyorum. Farketmez sanırım neticede ben böyle yapıncada muz eziliyor mantıken
yasemiinorhn brc_cc oo yazık değil mi kendini zehirliyorsun da karnında kini de zehirliyorsun hiçbir şey düşünmüyorsan bebeğini düşün valla ben çok gördüm hamileyken sigara içeni bir şey olmuyor evet ama yine de vicdan meselesi yani
brc_cc yasemiinorhn aynen öyle ah ah azaltmıştım iki gündür fazlalaştı ama yarından itibaren maksimum üç olması gerekiyor tedaviye başlıcam olmazsa
Kuzusunannesi Pirincveannesi kız mı erkek mi adını Eymen koycam deseydin bak nasıl çıldırıyodu ultrasonda 😄😄😄
Pirincveannesi Kuzusunannesi hahahahhha erkek görünümlü kız bizimkisi ksrnım erkeğe benziyo ama 4 ayrı doktor kız dedi liva koyacağız adını livoş diye seviyorum valla vişne suyu aldırdım eşime denicem bakalım ama bizimki zaten maşallah hareketli ama işte hastaneye gidince duruyo hareketi sevmediği için 😂
Kuzusunannesi Pirincveannesi Vişne suyunu iç bak nasıl coşuyo içme diyodu benim doktor içme artık yeter çıkcak şimdi diyodu 😄😄😄😄
Mineeaa brc_cc lütfen yapmayın bende bişey olmaz dedim içtim bebeğime yarık dudak-damak teşhisi koydular araştırdığım kadarıyla sigarada etki ediyormuş gerçekten çok pişmanım tabi takdiri ilahi Allahın dediği olur ama kaç gündür ağlaya ağlaya bi hal oldum.