Hazalmavzer Melinalin eder canımben de öyle diyordum 39 bitti 40 olucam 1 hafta sonra gelmek istemiyor cocuk 😂
Babyrich Kubra_123k benide sat23 kasım uygulamada 37+5 gösteriyor sizinki nsıl 38+5 kafam karıştı 🤷🏻♀️
Kubra_123k Babyrich ayarlara baktım canım ben tahmini doğumu girmişim en sat girmemişim ama doktorda yanılttı beni şimdiye kadar hep doktorla birlikte gittik bırdaki haftayla aynı söylüyordu geçen hafta 37 demişti bu haftada 37 dedi o yüzden kafam karıştı
Nazli34 ___konul666 doktorum ağrıya dayanamadığın zaman gel dedi. O kdr da yoktu şuanda mesela haffiten var. P.tesiyi beklerse sezeryan isticem zaten🙄 amin canm hepimiz inşaAllah❤