MinikKalbimmmm Hazalmavzer bizim son bi 1-2 gün belki 3-4 normal olacağı için tam bilemiyorum ama her an tetikteyim. benim kızımında gelmeye niyeti yok😁 nst de sancım çıktı pazartesi tekrar gidicem🙈
Hazalmavzer Melinalin eder canımben de öyle diyordum 39 bitti 40 olucam 1 hafta sonra gelmek istemiyor cocuk 😂
Kubra_123k Babyrich ayarlara baktım canım ben tahmini doğumu girmişim en sat girmemişim ama doktorda yanılttı beni şimdiye kadar hep doktorla birlikte gittik bırdaki haftayla aynı söylüyordu geçen hafta 37 demişti bu haftada 37 dedi o yüzden kafam karıştı
Hamileadayibiranne Son 19 günüm kaldı sancılarım ve kasılmam oluyor ama nişan hala gelmedi 😔 bir an önce sağ salim kavuşmak istiyorum artık 🤲🏻🙏
Hyrynur Hamileadayibiranne benmde aynı hiç hastaneye gttnizmi ben sancılarımın sıklaşmasını bekliorö dgrumu yapıorm blmiorm
Hamileadayibiranne Hyrynur Perşembe günü kontrolüm var aslında bende sıklaşmasını bekliyorum her gelen daha az günün kaldı diyo bakalım nolcak
Hyrynur Hamileadayibiranne benmde çarşmba serklaj dikişim alıncak inş o gün gelirde bi avazda kurtulurum