Burcu4135 merhaba, hiç bir sorun yokken bende benzer şeyleri yaşadım. 33. Haftada 3 hafta geride dediler, bir hafta sonra gittiğimde 2 haftaya düşmüştü. Şuan 37+5 im bebeğim gününü yakaladı çok şükür. Yaptıklarımı söyleyeyim; öncelikle bu durum nadir bir durum değil her hamilelikte bir dönem sebepsiz yere bile görülebiliyor o yuzden içinizi ferah tutmaya çalışın.
Beslenmenize çok ama çok dikkat edin. Kesinlikle ara öğün yapın. Ben ara öğünlerde avakado ceviz ve yulaf lapası yedim. Yedikten sonra en az yarım saat soluma yattım. (Bunu her öğünden sonra yapın)
Haftada en az 3 defa kırmızı et tüketmeye çalıştım özellikle et haşlaması.
Gece yatarken sola yatmaya çok dikkat etmiyordum sola yatmaya başladım.
Fazla enerji harcamamaya çalıştım genelde dinlendim