Burcu4135 yok kullanmıyorum 3 hactada bir perinatolojiye kontrole gidiyorum. Bebeğimin hareketlerini,tansiyonumu takio ediyorum. 21.haftadan 30.haftaya kadar geldik şükür inşallah gününü tamamlar vaktinde sağlıkla alırım kucağıma. Hep böyle dua ediyorum