Burcu4135 benmde 36. Haftada başıma geldi bebek karın çevresi yaklaşık 2. Buçuk hafta geriden geliyormuş , ertesi gün perinatologa gittim herhangi bir sorun yoktu yapısal olabiliyor dedi beslenme ile alakası yok dedi bana çünkü yediğime ictigime dikkat ederim benm gibi uzun ve zayıf olacak biraz sanırım. İlkte çok üzüldüm çünkü bilmiyordum sezeryan olur mu diye düşündüm hep . 1 hafta sonra tekrar gittim bebek kilo almıştı, amniyon sıvısı miktarı iyiydi ve bebeğin beslenmesi kan akışı falan iyiydi her hafta takip ediliyor, bebeğin hareketlerini takip et bol bol inşallah vaktinde gelirler 🙏