Mom62266 bnimde çok bulantım ve kusmam oldu , yemek yemekten korkar olmuştum ,bulantımı yatıştırır düşüncesiyle beyaz leblebi , galeta ve kendimi iyi hissettiğimde yürüyüş yaptım hep🌸yürüyüş - hareket çok iyi geliyodu bna👍🏻 hiç endişelenmeyin hepside geçiyor ❤️ 🙏🏻 Sabırlı olun❤️