Mom62266 o psikolojik diyenler yaşamamış olan, ağzı olup konuşanlar. Bana da dediler vaktinde. Paikolojim mi düzeldi de birden geçti? Çok kulak asmamak lazım, kimse halden anlamıyor o dönemde. Yaşarken insana sonu gelmeyen bi döngünün içine girmiş gibi geliyor ancak dediğim gibi hepsi yavaş yavaş kademe kademe geçiyor. Ben 2 ay buzdolabımın kapağını açamadım mutfağa giremedim. Yapamadım insanın elinde değil çünkü. Şimdi binlerce şükür yemeğimi herşeyimi kendim yapabiliyorum. Hamilelik değişik bi süreç. Mide bulantısı bitecek başka sıkıntılar başlayacak. Şimdi de onlar geçmez sanıyorum, ama herşey geçiyor kusmalar bittiğinde anladım🥰