Mom62266 onlar bende de vardı aynı şeyi söylediler kendim yapıyormuşum psikolojikmiş, yemek için biraz zorlamalıymışım bla bla bla…hatta daha patavatsızları bile vardı ama bir süre sonra bunlari duymamayi he diyip geçmeyi de öğrendim artık. Hele o felaket tellari var ya doğurana kadar geçmeyecek diyenler mümkünse onları hiç konuşturmayın herkesin hamileliği farklı yok öyle bir şey geçiyor hatta sonra dönüp diyorsunki neyse kilo verdim iyi oldu 😄😄