gokcekocyigit07 Asafimmm bebek için bunlar pek uygun değil bence ya yani kimse bebeğe mont giydirmiyor, kalın battaniye, kalın tulum vs. Bu tarz seyler kullanılıyor genelde, bunlar çok daha sonraki mesele ama tabi yinede sen bilirsin 🤷♀️
Nurklc38 Asafimmm Canım benim ki de aralık da bak ben bunlardan alıcam sende bi göz gezdir istersen 😊 https://ty.gl/4iiypwh2z https://ty.gl/3mncugdf https://ty.gl/jqswnm5dg
Papatya-34 Asafimmm lc waikiki sitesinde astronot mont diye geçiyor tulum şeklinde ondan almalısın şuan dada var sitede
Beyzan Asafimmm bunu giydiremezsin yeni doğana çünkü çok küçük ve hassas cildi var zaten kolu bir karış.
Beyzan Asafimmm eğer dışarı çıkarmak için soruyorsan çok daha kalın astronot montları ve bebek arabasına takılan ürünler var onlara bakmalısınız. İçerde zaten ev sıcaklığı 24-25 derece olmalı çok kalın giydirmemek lazım
Minnakkkk Asafimmm ilk kızım 9 Kasım dogumlu bence gereksiz zaten battaniyeye sarıyoruz pusette oluyor em azından ben gerek duymamıştım polar tulum giydirşyordum. He bide bu bulundugunız sehirle de alakalı ben bursada yasıyorum gerek duymadı belki dogu da olan biri ihtiyac duyar
iremk00 svserzrm benim aldığımın benzeri lcw’de satılıyordu üretimden kalkmadıysa bana görümcem hediye etti
alparslanannesii1661 Kasim ortasi dogumum ınsallah benimde mont olmaz ici yünlü kislik tulum alicam birde kalin battaniye tamamdir
Gzmm14 Asafimmm Benimde doğumum Ekimde ve bunu almayı düşünüyorum. Kozmonot mont tarzı da bakabilirsiniz. ben erkek için çok bulamadım. Biraz eylülü bekliyorum onun için. 
aselnannesi Asafimmm https://resimyukle.io/r/qEoHka8yAg canım burdan bakablrsn bende eylülde doğum yapicm Boyle bişey aldim içi yumusacik
Bir_tospik_beklerken Burcu98 şuan ne ucuz ki herşey çok pahalı. 2 3 aylık bebeğe mont yerine tulum giydirmek daha mantıklı geliyor baba o yüzden mecbur bakcaz
Esssmom Asafimmm benim doğum da kasımda e bebekte indirimde montlar vardi alayim dedim ama 2 yaştan başlıyordu sonra başka montlara baktim en küçüğü 1 yaş bize göre mont yok galiba 😅
ecemsmom Asafimmm h&m de çok güzel takımlar tulumlar var bir bakın isterseniz çünkü yenidoğan çocuk mont giymez