Gzmm14 Asafimmm valla almadım ama shopier hesapları da var o yüzden güvenilirdir. İnternette şikayet görmedim. Eylül başında alacağım inşallah ben ☺️
busrabyrm97 Bn bunu aldım e bebekten benimde kasımın son haftası doğumum fiyatı da çok uygun 50 TL ye aldım indirimden https://resimyukle.io/r/LFettUOu2q
busrabyrm97 Asafimmm 9 ay var stoklarda 9 ayını aldım görselde büyük duruyor ama bnce yenidoğana da ideal
Asafimmm busrabyrm97 evet büyük duruyor fotografta sitesinde erkek yaZıyor ama şapkası cicekli filan 🙈 senin kızın olcaktı değilmi
busrabyrm97 Asafimmm evet erkek yazıyor oğlum olacak bnde dikkat etmeden aldım ama şapkasını takınca kafaya görünmüyor komşunun bebeğinde test ettim çiçek sadece şapkasinda var
Saripapatyam1 Asafimmm yenidoğan olduğu için daha çok battaniyeyle geziyor kızım ocakta doğdu battaniye de pusetteydi hep
ogretmen_anneee Asafimmm benim doğumum aralıkta inşallah. Bende böyle kalın kundak gibi tulumlar var ondan alcam . Resim yüklemeyi bilemedim trendyolda görmüştüm zaten kış bebegi olunca dışarı da çıkmayız . Owli kış kundak adı
DenizBilge Asafimmm benim bebek Aralık’ta doğacak. Kalın polar tulum ya da kozmonot gibi şeyler almayı düşünüyorum zaten kontrole falan giderken battaniyeye de saracağız.
Asafimmm busrabyrm97 bende bakayım ozman canım yenidoğaana olur diyorsan 🌟 güle güle giydir büyk diye geçmiştim onu
busrabyrm97 Asafimmm teşekkür ederim hepimizin bebişleri sağlıkla büyüsün inşallah genelde kalıbı küçük olduğu için hepsi 9 Aydan başlıyor zaten
Senseye Asafimmm https://ty.gl/dwkhmyzfu bunu aldım çok hoşuma gitti. İçinde peluş yumuşacık ve sıcak tutar.