Nimet16
Haklısınız valla.. biraz maliyetli olsa da Diyarbakır’ da başka güven veren hastane yok ne yazık ki. Çok büyük bir eksiklik. Özellikle kadın doğum devlet hastanesindeki doktor tavırları insanı maalesef maddi zorluğa itiyor. Herkese cahil gözüyle ve hatta sanki doğum yapacak bir insan değil de bir kediymiş gözüyle bakıyorlar. Bu insanla alakalı bir şey, bunu özel de yapar ama aldığı paranın zoruyla yalandan da olsa hastayı ruhen tatmin etmek zorunda. Keşke herkes mesleğini hakkıyla icra etse