Papatyaliiii Merhabalar 37. Haftamdayım. Diyarbakır’da yaşıyorum. Daha önce Memorial da doğum yapmış olan var mı ? Varsa nasıldı ? Bir de önerebileceğiniz başka bir hastane var mııı
Puduhepa Papatyaliiii özel batı hastanesinde bu salı günü doğum yaptım sezeryan gayet memnunum en başından beri de oraya aynı doktoruma devam etmiştim ameliyatımı da doktorum yaptı zaten
Eymirinannesi Papatyaliiii Mayıs ayında Dicle Memorial da sezeryan doğum yaptım indirimle 3300. Tabi her drun fiyatı farklı
elifff211 Birtane2307 Rabbim saglıkla analı babalı büyütsün inşallah. Bende şuan ona gidiyorum ama yanındayken çok iyi de bazen acil bişey oldugunda yazdıgımda çok soguk cvp veriyo çekiniyorum yazmaya. Genel olarak memnunmuydunuz acaba onu merak ettim
Papatyaliiii Birtane2307 doğumunuza Fatma hanım girdi mi ? Bir de Memorial ı öneriyor musunuz nasıl koşulları ??😊
Papatyaliiii Eymirinannesi Doktorunuz kimdi ? Bize Diyarbakır Memorial da normal doğum 4000 dediler :/
Birtane2307 Papatyaliiii memorisl bana pahali geldi fatmadan cok memnun kaldim evet tbi o giriyor doguma ve eli cok pratik dikislerirm hic belli olmuyor harika
Birtane2307 Papatyaliiii memorialde doktordan doktora fiyatlar degisiyor ama genesiste ucretler sabit
Nimet16 Papatyaliiii Papatyaliiii memorial kadar temiz güzel ilgili hastane yok canım diğer yerlere 3500 e doğum yapacğna 4000 bişe değil yani
Papatyaliiii Birtane2307 kendinize ait odanız oldu mu ? Yoksa sancılarınızı herkesle birlikte doğumhanede mi çektiniz ?
Papatyaliiii seyy06 Ben Diyarbakır Memorial Neval hanıma gidiyorum ama normal doğum 4 bin dediler… kafam karışık açıkçası