Puduhepa Ayseonay evet gerçekten memnun kaldım kız benim ne çıkarım olacak memnun kalmasam kalmadım derim 😂 Çok ilgiliydi her sorunumda aradım yani inan hiç of demedi kadın hastane dışında gece bana cevap vermek zorunda değildi ama verdi sağ olsun. Doğumuma da kendisi girdi zaten
Ayseonay Puduhepa yaa çok teşekkür ederim ben İstanbul’dan geldim ve daha doktor arastıramadan direk Melike hanım ile başladım takibime etraftan daha iyilerini önerdiler ama bana iyi geliyordu sadece doğum için endişelerim vardı, içim rahatladı 😁
Puduhepa Ayseonay rahat ol doğum fiyatı da bu arada normalde 3000 ama kurum indirimiyle ben 2400 ödedim
esra572 Eymirinannesi Merhaba kime gidiyordunuz ki daha önceden değişti bende bilgi alabilirmiyim Ali hoca da dogum yapacağım ama dogumda nasıl sakinmi aradiginizda geliyormu ilgisi nasıl acaba
Eymirinannesi esra572 çetin Öcal a gidiyordum.sezeryanda gayet sakin mutlu müzikli bir ortamları vardı .sadece birkez muayene olabildim bir kerelik ilgisi iyiydi keyifliydi .genel bir yorum yapamam o konuda