svgiakgn gebeliğimi öğrendiğimde bıraktım. Çok zor oldu ama bebeğinin sağlığı çok önemli sabah akşam sakız çiğniyorum bak 39 haftalık oldum hala sakız çiğniyorum unutamadım sigarayı ama içmiyorum da dirençli olmak zorundayız ve bu bizim elimizde sürekli birşeyler ye aklına sigara gelince dişlerini fırçala denemeni tavsiye ederim 🤷♀️