svgiakgn bende 6+5m günde 3 tane içiyorum ama bırakıcam sadece kalp atışını duymayı bekliyorum pskolojik olarak daha kendimi hamile hissetmiyorum sanırım o yüzden tamemen bırakamadım belirtimde yok 🤷🏻♀️ Bu yüzden kalbini duyduğumda bırakırım diye düşünüyorum