svgiakgn kafanda bırakmam gerek önce. Günde 1-2 tane diye diye bırakamazsın. Onun sonu yok. Birden ben içmicem diyip bırakman lazım. 10 yıldır içiyordum. Öğrendiğim gün aman bi tane daha içim, aman dur şu son diyordum. Baktım sonu gelmiyo. Birden içmicem dedim. Doğuma 7 gün kaldı, içmedim hala. Çok canım istedi o ayrı tabi. Kıvrandım içim mi içmeyim mi diye gittim gittim geldim. Ama içmedim. Sonra da içmemeye alıştım 😄 şimdi hiç aramıyorum.