Mihriban_27 Zeliiiss ooo sizinde az kalmış ve tık olmayanlardansınız inşallah sizde 2 güne bi bakmışsınız doğurmuşsunuz ☺️❤️🙏😘🥰
Glcn22 Mihriban_27 kanala girmiş ters duruyor tüm pozisyonlar okey nst de sancı var hissettiğim sancı yok sguat, hurma, plates, merdiven hepsinden karışık yapıyorum ama velet seviyor yerini 😂
Glcn22 Mihriban_27 bencede bu sene herkes 40 haftayı bekliyor 😂😂😂😂😂 ALFA kuşağı Z kuşağından beter geliyorrrrr
Milenka Mihriban_27 ahh biz günleride tükettik 40+3 uz. Nisan sancı yalancı sancı hiç birşey yok , bekliyoruz Gün bitsede gelmeyince gelmiyor. 4.trimestera geçtik 😂
Mihriban_27 Milenka ahahahhaah maşallah vallahi umarım sizde en yakın zamanda doğurursunuz dualarım sizinle 🥰😘❤️☺️
Milenka Mihriban_27 ay teşekkür ederim amin darısı tüm bekleyenlerin başına inşallah . Allah cümlemize sağlıkla sihhatle yavrunuza kavuşmayı nasip etsin 🤲😍
Mihriban_27 Mihribancglr deme adaşım öyle gelir inan 2 gün mühlet ver bakalım gelecek mi prenses inanalım gelsinler sağlıcakla 🥰😘❤️