Buseninannesi_21 Mihriban_27 Hayır yok malesef bas asagi ama kanala bile girmemis gecede adet sancisi gibi vajinam ağrıdı ama gelmedi 😁 hanimefendinin keyfine bağlı 😀
Mihriban_27 Akyurekgurcu12 ahahahhaha vallahi 40 +ları görünce bende kendime dedim bi sıranınbekle diye 😂😂😂😂
Mihriban_27 MelekCamci oooo sizinde baya geçmiş ya sizler böyle diyince vallahi sanırım bende 41 de doğuracağım 😂 bütün dualarım hepimizle inanıyorum bir nefeste doğuracağız 🙏🙏🙏🙏❤️😘🥰
Eyvan09 Mihriban_27 valla al benden de o kadar 39. Hafta bitti kaldı 7 gün ama gelmeye niyeti yok herhalde beyimizin😅
Mihriban_27 Eyvan09 yok yok vazgeçelim biz baksana 40 +lar daha bekliyor o yüzden ben artık yakınmayacağım 😂😂😂🥰😘