Emynr 1kelebek1panda valla insanlar boğdu beni oysa ki çok istiyorum ama hem halim yok hem de ağrım oluyor
PelinAtes 2-prensesannesiii Emynr gebelik öncesinde hareketli iseniz ondan dolayıdır. Yürüyüşü onermelerinin sebebi iç bacak kaslarının doğuma kadar uzamış olası için. Kaslar hareketsizlik ilə kısalır. Doğumda yaşadığımız ve yasayacagimjz sancı kasların ihtiyacı olduğu gerilmeye sahip olması için uzamasında dolayı. Yani doğru bı şekilde eğilip kalkma, esneme ve gerinme hareketi yapmak, hareketli olmak değil de aktif olmak çok daha iyi. Uzun süre zagen ayakta kalamayiz şahsen ben yarım saat ayakta kalsam belim ayrılıyor 😂 yere oturup bacakları pergel şeklinde acip öne doğru eğilerek bile kasları gevsetebiliriz
alazzeyneperva Emynr ilk etapta zaten agri oluyo ama sonrasonda yürümeyince agri oluyo bilmiyorum yani bende mi öyle ama ben yürümesem egzersiz yapmasam tutuluyorum
Valide Emynr annem hamileyken çalışmak zorundaydı, evde terzilik yapıyordu kadının dikiş makinesi başında dikiş dikmekten ayakları hep varis olmuştu, sonuç olarak kardeşimi 6 kilo normal doğum yaptı, moralinizi bozmaya çalışan insanlara fırsat vermeyin 🌸
PelinAtes Valide maşallah ama yenidoğan bebeğin ý6 kilo olması da pek iyi değil sanki annemde beni 1,400 doğurmuş 😂😂😂😂 bir buçuk litrelik kola şişesi kadar bile yoktun diyor. Gerçi aç karnına anca o kadar büyütmüş kadın beni karnında
Emynr Valide yaaa MaşaAllah 6 kilo olsak şimdi sezeryana alırlar bizi evet ya sürekli herkes bi laf söylüyor gerçekte her kafadan bir ses 😑
2-prensesannesiii PelinAtes Ben hiç hareketli biri değilim normalde bilmiyorum yani Allah yardım etti iste 😌
Emynr PelinAtes evet 👏 benimde aynı çok duramıyorum ayakta gebelik öncesi de aşırı hareketli değildim ama ev işlerimi ihmal etmezdim
aysnozkn2 Emynr açılmam olmadı doğumum normal başladı çook sancı çektim son noktaya kadar gittim kalp atışı düştü açılmam olmadı acil aldılar oğlum kakasını yapmıştı