Ayyy boşverin ilk doğumumda da her gun 2 saat yürüyüş yaptım yokuş çıktım merdiven indim ciktim sguat plates topu her şeyi denedim ama yine doguramadim 😅😅 o nasip kendinizi üzüp strese sokmayın Sezeryan da olda bebeğinize kavuşmak önemli olan 😍 onun o güzel kokusu ile zaten tüm acılar gidiyor💛