seda_00 İlk gebeligimde tam 40 haftaliktim günümü o gece doldurdum karnımda kasilma falan bilmem o gün bı tuhaflık vardı karnım taş gibiydi gece sabaha kadar bekledik hemej doktora gittim 2 tür kordon dolanmış bana dedi normal deneriz ama risk almam riskli bir durum dedi hemen sezeryan dedim nolur riske atmayın bende çok normal istedim ama bazen olmayinca olmuyor