seda_00 merhaba öncelikle geçmiş olsun🙏🏻 kuzenimin bebeğinin boynuna da 2 tur kordon dolandı, doğuma 2 hafta kala kendisi açtı.. şu an farklı sebepten dolayı sezaryen olacak.. doktorlar kordon dolanmasında normal doğum önermiyorlar çok fazla, sezaryen olsanız bile kendinizi üzmeyin sağ salim kucağınıza alın.
Bu arada annem de abimi normal doğum ile dünyaya getirmiş ve kordon boynuna tam 3 kere dolanmış.. hiçbir sıkıntı yaşamamışlar :)