zeytinkiz Umbilik ben herşeyi planlıyorum her gece olum lu olursa nasıl olumsuz olursa nasıl olur hep düşünerek yatıyorum ya resmen 🤭 ilk hamileliğim birde aşırı heyecan var bende ne olacak nasıl olacak diye hayırlısı ne ise o olsun hepimiz için 😇😀
Tazemomyyy Alyaesmaa son adet tarihime göre hesapladım internetten son adet tarihe göre doğum hesaplama yazınca çıkıyor birde HAMİLELİK+ diye bir uygulama var orda da 20 Eylül yazıyor bende
prensesannesi__ Kbra_em bende 35 haftaligim ama ne zaman olur bilmiyorum bebişin kilosu ilerde diye sezeryan olucam bu etkilerin bilmiyorum pazartesi ogrenicem ins bende 😍😂
Alya_C ftmnrdmrl bendede plesenta aşağıda bakalım bana nezamana diyecek sağlıklı doğumlar diliyorum ❤️
Tazemomyyy Alyaesmaa inşallah benimde oğluşumun baş aşağı şuan sağlıkla gelsinler 38 gün gösteriyor uygulama
Tazebirannecik Ayy tarih yazanlara hayretle bakakaldım 😂 35+0 ız bizim normal doğum o yüzden tarih belli değil ne zaman gelirse 🙊 en son tarihi 17 Eylül diyor ama o zamana kadar bekletmez inşallah kçük hanm 🥰
Gonul_enes Tazebirannecik bakakalicak ne varki arkadasim, sezeryan tarihlerimizi yazdik, hii takdir ilahi erken gelirsede.kaldiki benim de 16 eylul normal dogum tarihim ama ben sezeryan istiyorum bu defa ve denilen tarihte onlar