Saripapatyam1 Kbra_em Bizde 34+2 doktor en geç 14 eylül dedi sezeryan icin bugün tam 4 haftamız kaldı 💙
ftmnrdmrl aysnozkn2 bizimde 1 Eylül de olacak doğum. Haftada 1 gideceğim artık ve 37. Haftada doğacağız 🥰 şuan 35. Haftadayız
Rbkny Kbra_em 35+5 31 Aralık görünüyordu nasipse cuma günü çatı muayenesine göre v kesinleştiricek doktorum inşallah bir an önce bebişime kavuşayım🙏🏻🤲🏻❤️
ftmnrdmrl aysnozkn2 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏽 Tahlil vs istediler mi benden istediler bu hafta ve sonuçlarına anestezi doktoru bakacak dediler. Bir de bende plesanta previa nedeni ile sezeryan olacağım için varis çorabı verdi ameliyat günü sabahtan takmamı söylediler
aysnozkn2 ftmnrdmrl kan ve idrar istedi enfeksiyon çıktı antibiyotik başlattı benimde oğlum sezeryan olduğundan 2. De sezeryan olacak ama onun dışında başka bir şey söylemediler
Didem_678 Kbra_em 16 Eylül muhtemelen tekrar kontrole gitcem ya ben unutmusum ıkı dogum yaptım erken olmasında dedim ken di kendime erken degil ama inşallah sag salım kavuşuruz😊
Zezz Kbra_em doktor izinde 26 agustos gorcez gun vercek sezeryan spinalmi genel anaztrsimi olacaksiniz… ben uyuyamiyorum nefes apamiyorum el yuz şiş çünkü sizin nasil geciyo zorlaniyprmisinuz.. 1 eylulle 10 eylul arasi gun verecek
Kbra_em Zezz spinal olur büyük ihtimalle genel istemem görmek isterim doğduğu anı oğlumun. İlkide böle olmustu çünki, bu 2.gebeliğim. Sıcaklar dısında bi sıkıntım yok çok şükür :)
ftmnrdmrl Zezz yok kilosu normal sanırım 34. Haftada 2700 küsür dedi doktor ama plesanta previa nedeni ile 37. Haftada alacağız bebek kanala girmeden dedi doktorum. Yoksa kanamam çok olurmuş onun için