ftmnrdmrl Kbra_em evet ama plesanta previa nedeni ile biz de 37 haftalık doğacağız ama Allahtan bebiş 1 hafta 3 4 gün önden gidiyor onun için 38. Haftasını doldurmuş şekilde doğmuş gibi olacak
ftmnrdmrl Alya_C plesanta previa nedeni ile erken i ama çok şükür bebiş 1 hafta 3 4 gün önden gidiyor çok bir şey fark etmeyecek gibi yani
Sinem_469 Kbra_em haftamız aynı bizi de doktor gün vermek için 20 Ağustos da cagirdi büyük ihtimal 8 Eylül civarı verir bize de
Kubrabuglem Kbra_em 36+1 tahmini doğum tarihim 9 Eylül tabi kizcem dayanamayıp erken gelirse bilemicem 💜🥰🤣
Alya_C ftmnrdmrl bendede plesenta aşağıda bakalım bana nezamana diyecek sağlıklı doğumlar diliyorum ❤️
minnakvearas Umbilik ben de 36+4 um ama bende 12 eylul gozukuyor sizin nasil daha erken olabiliyor nnormal dogum hesaplamasi😅
Umbilik zeytinkiz Burada okuduklarımdan sonra nişan beni heyecanlandırmıyor da suyum gelirse ne yapmalıyım diye planlayıp duruyorum. 😄😄
zeytinkiz Umbilik ben herşeyi planlıyorum her gece olum lu olursa nasıl olumsuz olursa nasıl olur hep düşünerek yatıyorum ya resmen 🤭 ilk hamileliğim birde aşırı heyecan var bende ne olacak nasıl olacak diye hayırlısı ne ise o olsun hepimiz için 😇😀
Tazemomyyy Alyaesmaa son adet tarihime göre hesapladım internetten son adet tarihe göre doğum hesaplama yazınca çıkıyor birde HAMİLELİK+ diye bir uygulama var orda da 20 Eylül yazıyor bende