Sedaaaa2 Ben de sizin gibi hareket ediyorum vitamin demir harici ilaçlar dışında başta ilaç kullanmak istemiyorum. 😑 Buarada Bizdeki doktor da bizi döver gibi konuşuyor hep çok ilgisiz ve hiçbirşey söylemiyor ultrason bakıp geçmiş olsun deyip çıkıyor odadan ki ÖZELE gidiyoruz güya gördüğümüz muamele çok kötü 😔 başka dr arıyoruz burdan tüm hamilelere uyarı! Doktorunuzdan memnun değil iseniz hemen başka dr arayın yoksa aynı doktorla devam etmek zorunlu oluyor RABBİM TÜM HAMİLELERİ BİR AVAZDA DOĞURMAKLA KURTARSIN İNŞALLAH VE ÇOCUK HASRETİ ÇEKENLERİN KUCAKLARINI HİÇ BOŞ BIRAKMASIN İNŞALLAH AMİİİNNNN🤲🏻🤲🏻🤲🏻