1425 ay bi de paranla rezil oluyosn resmen şükür bizim doktorumuz öle degil herşeyi anlatır sabırla gosterir cok nizami o konuda o huyundan dolayı gidiyorum aslnda ebesi de cok iyi hemşireler bile kan alırken vallahi acıtmıyor hayatımda bi elin beş parmagını geçmemiştir kan verişim ilk devlete gittim kan vermeye 3 haftalıkken düşünün yani 3 haftalıkmışım 8 haftamda gebelik rutını için özelde aldılar hala devlette verdigim kanın ignesinin yeri belliydi ama doktor cidden cok onemli inşallah rabbim dediginiz gibi kimseye aratmadan hayırlısıyla saglıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin tüm isteyenlere 🥰🥰