Gebeligimin 10 haftasındaym 4 kilo vermişim mide bulantısından zaten bişey yiyip içemiyoruz da doktorun verdıgı ilacda uyutuyo mal edıyo kullanmayı bıraktm valla nolcak böyle metpamid verdi iki kullandım ama yok dramamine verdi o da cok uyku yapıyor tuvalete mutfaga giderken maskeye kolonya damlatıp gıdıyorum onuda takıp anca topluyom mutfagı yemek desen yapamıyorm kaç hafta daha sürer böyle 😞😞😞