Deletedmom9823 kızım erken doğdu yoğun bakında kaldı bende bi ayağa kalktım bir daha yatmadım çocuğun telaşı ile nasıl iyileştim anlamadım bile bir hafta sonunda kendi kendime her işimi yapıyordum evde annem ve kaynanam olmasına rağmen kimseden iş beklemeden kendim hallettim. Ben zorlanmadım ki acı eşiğimde düşüktür.