35+2 ile peşindeyim 💙 9 Ağustos ta gittim en son kordon dolanmış hareketlerini takip et dedi gece gündüz hareket takip ediyorum. Nst de bazen kalp atışları 180 e dayandı hatta bir yerde 180 i geçti. Doktor normal inişli çıkışlı olur dedi. Ama analık çok fena bir şeymiş. Aklım sürekli onda. Acaba diyorum kordondan ötürü strese giriyor ondan mı yükseliyor kalp atışları diye türlü türlü senaryo yazdım kafamda 😃