ElifBademmm Deletedmom9823 bizde 37+5 deyiz benimki minyonluğa devam ediyor dünkü kontrolde 2580 gr çıktı bir hafta geriden geliyor, salı günü sezeryan olacağım inşaallah sağlıkla gelsin de dışarıda büyütürüz artık🤲
Deletedmom23234 Deletedmom9823 Yav açılmam olmadığı için geri yolladılar 😁😁 sancılarım var minnoşum birde rahim ağzı yumuşamış doğum bugün yarınmış üle dedi doktorlar
Deletedmom9823 Esraali anlamadım bende eşimde 9 du dedi 15 e kadar uzayabilir dedi normal olsun diye son ana kadar beklicez dedi
zeynepin_annesiiii Esraali evet bazı doktorlar sormadan söylemiyo yaa. Benimki de kilosunu kafasına göre bir değer söyledi ultrasonda ölçmedi 🙄 haftasıyla uyumlu deyip geçiştirdi savdi başından
Esraali zeynepin_annesiiii kilosunu dedi sormadan sekretere daha doğrusu boyunu demedi kagıtta vermedi
Deletedmom9823 Esraali ben 50 kere soruyorum bi dk bakayım diyolar 2 doktor birden oluyo odada ben boy kilo soruyorum eşim yüzünü görcek miyiz diye soruyo çift taraflı baskı yapıyoruz😀
Deletedmom9823 Esraali hahaahahah vallahi öyle 😀😀 bi ara çocuğu özledik diye durduk yere kontrole gidiyoduk
ElifBademmm Deletedmom9823 ilkide sezeryan olmuştu tamamen benle alakalı çok korkuyorum normal doğumdan🙈