meleklerimveben Ben de 68 kiloyum L beden aldim ama daha gelmedi kargoda bekliyorum, doğuma 88 günüm var umarım küçük gelmez😄
Oslemmmmm Sare3737 Bktbll ogrencianne35 metehaninannesiii turkankrbyk Puduhepa Zeyzey69 Mom726272 Oslemmmmm Zero2344 Lulemom Deletedmom9823 meleklerimveben Hhttccee Sevgi_123 Lohusa pedide aldiniz mi bacılar ben mahrumiyet bölgesinde olunca aldım ama e bebekten geçen sezeryan olcak Hazir e bebek bulmuşken heybeyi doldurdum 🙈
Deletedmom9823 Oslemmmmm bende var ama ben almadım arkadaşım verdi extra almazdım depend yetiyo diyo herkes
Puduhepa Oslemmmmm ben sadece depend aldım canım hastanede zaten ilk başta hasta bezi veriyorlar daha sonra da depend yeterli oldu bana sonradan da normal ped kullanabilirsin kanama azalınca
Halenur-42 Lulemom bende 82 ile gittim l beden çok iyi oldu tam kavradı xl biraz daha pot gibi durabilir L beden tam olacaktır 😊
Lulemom Halenur-42 ay inşallah. İlk fırsatta denicem evde bi 😄 son dakika hastanede rezil olmayalım 🙊
NUR11 Merhaba bunun yerine ped kullansam. ilk doğumumda öyle yapmıştım 10 de önce normal doğumdu. Şimdi ikizlerim olacak gerçi o zaman böyle bişey yoktu galiba.
Ayseee4238 Oslemmmmm bunun bedenlerini bende çözemedim ya bende şuan 76kiloyum 6hafta var doğuma daha alırım diye xl aldım kimi olur dedi kimi büyük olur onlar geniş oluyor keşke l alsaydın dedi çözemedim valla
Oslemmmmm Ayseee4238 üzerindeki beden tablosuna göre hareket ettim bende alirken ama dikisler falan da olunca ordakinden bir beden alıp geniş geniş kullanmak da mantikli aslinda bel hizasini eğer sezeryanssa