Puduhepa Oslemmmmm ben sadece depend aldım canım hastanede zaten ilk başta hasta bezi veriyorlar daha sonra da depend yeterli oldu bana sonradan da normal ped kullanabilirsin kanama azalınca
Oslemmmmm Durunbigeldim şimdi denesem bana da tam olur da dikiş falan dedi ya arkadaslar l mantikli geldi
Asl90 Oslemmmmm dar olmaz canım ben doğuma 85 ile gittim L beden aldım m bile olurmuş. Doğumdan sonra yaklaşık 5 6 kilo gidiyo zaten şiş olsanızda gelir diye düşünüyorum.
Sakinem212 Oslemmmmm ben 67 ile doğuma girdim 59 olarak çıktım m beden dar geldi L almak daha iyi bu kadar küçük olabileceğini tahmin edemedim.
Oslemmmmm Bktbll Onuda alalım madem insana yok olması yük oluyorda fazla dursun sefillik çekmeyelim de
Happyasya Oslemmmmm ben 67 olduğum halde m beden aldım kalıpları aşırı genişmiş bunu dikkate alarak alın bence