Esra-sari Sulee_ kiloyla alakası yok canım bu durumun biz prematüre anneleri olarak üzerinde duruyoruz bu konuların bilgiliyiz yani
Pembepanterr MuucizeminAnnesii Belli olmaz 33+1 1830 gr doğum yaptım 32 gün kaldı küvezde solunum sıkıntımız vardır bir tek.Bebeğe göre değişir yani durumuna göre
Esra-sari MuucizeminAnnesii iyi çok şükür küçük olduğu için midesi sütü kabul etmiyo şuan kusuyo. Kabul etmesini beklıyoruz hayati riski yok ama Allahın izniyle iyi olucak. Bütün bebekler iyi olsun inşallah
MuucizeminAnnesii Esra-sari İnşallah canım rabbim yardımcımız olsun, en kısa sürede kucağına alırsın insallaah 🌺
Zeynep1421 Ben de az önce doktordan geldim sancılarım var 36+0 dayız kilosu 2730, dr dayanabildiğin kadar dayan dedi açılma var mı bakmadı inş yoktur Cumartesi tekrar gel dedi bu hafta doğarsa küveze alırlar mı sizce
-34 Zeynep1421 bende dün gittim gece nişanım gelmişti dün 35+5 dim alttan da muayene etti 1 cm açıklık var dedi bebek kilosu 2800 dedi nst bağladı düzenli sancı çıktı serum taktı sonra tekrar nst bağladı sancı çıkmadı eve gönderdi cumartesi tekrar gelirsin dedi şuan bişeyim yok bakalım bende merak ediyorum cumartesi 36+2 olacağız küvet durumu olur mu diye
Nese_bas Slm hanımlar bana da doktor dedi doğarsa Yaşar dedi 30+0 hafta 1552 gr benim de hipertansiyon sorunum var bugün kontürol de doppler baktılar sıkıntılı çıktı inşallah erken doğmazlar vakitli gelir bebeklerimiz 🥰
-34 Zeynep1421 biraz önce gittim doktora nst de düzensiz sancı çıktı açıklığa baktı hala 1 cm dedi öyle gönderiyor 36+2 oldum bugün bakalım
Duygu_aslann MuucizeminAnnesii 31+3 üm hastanede yatiyorum 3 cm acilmam var sancim vs yok ciger gelistirici igne vurdular ilaclar vs veriliyor bebegim 1800 hayrlisi olsun
MuucizeminAnnesii Duygu_aslann amin canım benim 33 haftalık 1800 doğdu bugün , çok şükür iyiyiz ciğer geliştirici ise yaramış ama biraz küvezde kalması lazım
candanx benim ilkgebeliğimde gelişimi 32.-33. haftada kaldı, takipli gittik 37. ye girer girmez sezeryanla aldılar hiç küveze girmedi 2200gr hastaneden çıktık darısı sizlere inşallah 🙏🏻
MuucizeminAnnesii candanx benim şuan küvezde kilo alması gerekiyormuş hayırlısı olsun inşaallah bakalım