Basak0503 MuucizeminAnnesii ben tam 32. Haftamda sezeryanla doğurdum. Kontrolde bebeğimin kilosu 1690 çıkıyordu ama doğunca 1340 doğdu. 64 gün küvez yolu bekledim daha geçen hafta taburcu olduk. Belden uyuşmalı oldu sezeryan biraz panik korku oluyor ama olup biteni hissetmiyorsun sadece iğneleri hissettim acaba nolacak diye düşünürken çoktan hissizleşmiştim. İnşallah erken doğum olmaz. Eğer riskin devam edecekse ciğer geliştirici iğneni vurdur.
MuucizeminAnnesii Basak0503 ciğer geliştirici olmuştu zaten doğdu şuan küvezde 1845 gr inşaallah en yakın zamanda kucağıma da alırım 🌺 belden iğne yaptılar ama uyuşmadı mecbur komple baydılar beni. Sizede çok geçmiş olsun 🌺
Basak0503 MuucizeminAnnesii ay canım benim demek doğdu🥰 çok geçmiş olsun. Kilosu gayet iyi en yakın zamanda da çabucak toplar kucağına alıp evine gidersin inşallah yavrunu☺️🙏🥰🌸
esleminannesi_ MuucizeminAnnesii benim kızım 2200 doğdu canım doktor küvete girebilir herseye hazırlıklı ol demişti doğdu sonra cin gibi hic biseyi yok dedi küveze bile girmedi ciğer geliştirici vurundun mu
MuucizeminAnnesii esleminannesi_ ciğer geliştirici vurundu canım çok şükür küvezde ama durumu iyi şuan dua ediyorum bol bol kilo alsın biraz verirler herhalde
esleminannesi_ MuucizeminAnnesii küçük doğan bebekler çok cabuk toparlanır annesi benim kızım yaşıtlarından çok çok önde çok ta iştahlı oluyorlar masallah bi anda buyur hic endişe etme oyle kalacak sanırdım hep ağlardım da bosaymis şimdi derdime neydi ki o güzel günleri kendime zindan etmişim diyorum yeterki sağlıklı olsun ilk defa Kiyafet üzerine olduğunda oturup ağlamıştım 😃
MuucizeminAnnesii esleminannesi_ oyy kurban olurum Allah bağışlasın 🌺 bende tüp bebek olduğu için görünce o kadar ağladım ki anlatamam ama çok güçlü benim oğlum inşaallah o da sizin bebeğiniz gibi çabucak büyücek 🤗
SerpilEsra MuucizeminAnnesii 33+5 2200 dogum yaptm kuvezden 2.100 ciktik 2 kiloyu gecsin solunumunda sorun olmasin emme refleksi olsun cikmasi icin yeterli canim biz 1 hafta kalmistik
MuucizeminAnnesii SerpilEsra İnşallah çok şükür solunumda sorunu yok sadece küçük olduğu için dediğiniz gibi emme konusunda bekletiyolar 🌺
byz12nur Sulee_ kiloyla alakası yok bende prematüre annesiyim 26 haftalık doğum yaptım onlar için kilo değil haftası ve solunumu önemli sağlık sorunu yoksa solunum sıkıntısı yaşamıyorsa memeden ya da biberondan beslenebiliyorsa 1800-2000 de çıkarıyorlar
byz12nur Yasemincicek çok şükür şuanlık kötü bi durum yok fanus içi oksijen alıyor 660 gr doğdu ve 63 gündür küvezde bebeğim
Mizgin28 İyi akşamlar hanimlar canım bebeğinin durumu nasıl acaba sen nasıl oldun toparlaya bildin mi
MuucizeminAnnesii Mizgin28 şuanda çok şükür iyi 🤲🏻 bende toparlamaya çalışıyorum sırf onun için direniyorum Allah’a şükür çok zorlanmadım , korktuğum kadar yokmuş . Allah’ın izniyle bebeğimi de kucağıma alırsam benden iyisi yok
nur_bekir MuucizeminAnnesii benim oğlunda 32+8 de doğdu 2470 di kilosu o yüzden kuveze alınmadı ama belden sezeryan oldum anlatıklari kadar zorluğunu görmedim açıkcasi 4 sene oldu olalı simdi ikinciye hamileyim doktorlar normal öneriyor dikişlerim kapandığı için ama ben yın3 sezeryan olucam rahat geçti cünku inşallah dizinde öyle olur sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
MuucizeminAnnesii nur_bekir benim uyuşmadığı için çok zorladı canım ama gerçekten anlattıkları kadar değil sezeryan bende çok korkuyordum genel anestezi yaptılar tabi sancısı oluyo ama dayanılmayacak kadar değil . İnşallah en kısa sürede Amiin 🤲🏻
byz12nur MuucizeminAnnesii inşallah ama genelde o haftalarda doğan bebekler çok kalmayabiliyor tabiki sağlık sorunu yoksa 15 gün de kalabilir 1 ayda onu bilemeyiz mesela benim arkadaşm 29 haftalık doğum yaptı ikiz bi bebeği 40 gün falan kaldı diğeri daha çıkmadı ama onunda çıkması yakın sanırım bebekten bebeğe değişiyor tabiki karşılaştırma yapamayız bizimde 64 gün oldu bekliyoruz