seymen ben 3 hafta önce normal doğurdum 4100 gr ki ilk doğumum sezeryan olmasına rağmen; arkadaşım 1 ay önce normal doğurdu 4750gr...
Bazı doktorlar neyin kafasını yaşıyorlar anlamıyorum 4 ü geçerse sezaryen olur diye kaçıyorlar, siz normal istiyorsanız diretin ya da başka doktora bakın, kasap gibi.. randevulu işlerine geliyor!