seymen 39.haftada 3.600dü kilosu şuan nasıl bilmiyorum canım. Doktor en fazla 41.haftaya kadar bekliyor yani ekstradan bir hafta daha verdi kendi sancım gelmezse suniyle başlatıcak onda da açılmam olmazsa malesef sezaryen. Dün çatı muayenesi oldum ilk defa ve açıklığım 0dı. İnşallah açılır en azından 2-3 cm