Efe39 Çatıma da bakmadı henüz bakımca belli olacak. Aynı hastanede başka doktorun normal doğumunda bebeğin omzu zedelenmiş. Bu tür vakalar olabiliyormuş. O yüzden riske atmak istemiyorum dedi. Yoksa normal doğumdan yana benim doktorum da. Ama yine en son ihtimalde çatı ve bebeğin son durumu belirleyecek. Ufacık bir zarar görme ihtimalini dahi göze alamam ben. İlla normal istiyorum diye.