Çok geçmiş olsun bi kaç hafta önce bir şeyden bende alerji oldum yok böyle bi kaşınmak dediğiniz gibi psikolojim bozulmuştu sürekli acildeydim sıcağa bağladılar ürtikeri , gebelikten dolayı ilaç kullanamadım bir tane hap veril sadece o iyi geldi. Sonrasında da üç haftada gerileyerek kayboldu dilerim sizinkide geçer aksi halde allah yardımcınız olsun