Fettah başınız sağolsun çok üzüldüm..Nacizane bir tavsiye olarak ilk önce romatoloji doktorundan randevu alıp pıhtılaşma testlerinizi yaptırmak istediğinizi söylemeniz. ( Eğer özel hastaneye gideceseniz,devletteki prosedürü bilmiyorum) Bu bölüm bütün tahlillerinizi detaylarıyla yapıyor tüm antikorlarınıza bakılıyor ki gözden kaçan birşey olmasın. Romatizmal hastalıklar da kan pıhtılaşmasına eğilim yapar, ANA ,ENA,Lupus antikoagülan taraması (LA), Antikardiyolipin IgG ve IgM ,Anti Ccp ( romatoid artrit ) gibi çok önemli panellerin pozitif ( güçlü pozitif veya zayıf pozitif) çıkması durumunda gebeliğinizde mutlaka doktorunuzun uygun bulduğu dozda (kilonuz da önemli bu hususta) iğne ve coraspin birlikte kullanmanız gerekir. Hatta 12 hafta arayla tekrarlanır bu testler ve altta yatan henüz belirti vermemiş romatizmal bir hastalığınız olup olmadığına da bakılarak eğer pozitif çıkarsa düzeyine göre ya ömür boyu coraspin ya da karum tarzı (doğumdan sonra)ileri derece pıhtılaşma ilaçları kullanmanız gerekebilir. Endişelenmeyin pozitif düşünün bende 5 haftalık düşük yaptıktan sonra tahlillerimi yaptırdım ve pıhtılaşmam çıktı oksapar ve coraspin (coraspin gece yatmadan kullanılmalı vücut hareketsiz olduğu için asprin tarzı ilaçlar gece daha etkili olur )ile gebeliğimi sorunsuz geçirdim ki benim ek rahatsızlıklarım da vardı, şu an kızım 2 yaşında ve 5 haftalık hamileyim iğnelere devam ☺️ İlk şart umutsuzluğa kapılmak asla yok herşeyin bir çözümü var 💐