RHMYT merhaba,özür dilerim de benim durumum sizin gibi 2 düşüğüm var 2ci düşüğümden sonra araşdırıma oldu benim 1genimde sadece homozigot buna sorun yok iğnesi,ilacı var amma bir de kromozom testinde esimde sorun çıktı ve doktorumuz bunun hiç bir sekilde tedavisi yok dedi ve bizim bebeğimiz olmaz dedi sağlıklı yani.Çok kötü,çok üzgünüz.İlk sizde gördüm tedavi olmuş eşiniz ne gibi bir yol izlediniz,ne gibi tedaviler oldu sizden rica etsem bir az anlata bilirmisiniz.bebeğinizi sağlık kucağınıza alın ve mutlulukla büyütün inşallah 🙏🧡